Belanja Raina Raifa ais krim

Tuesday, January 20, 2009

Antara Victoria Beckham, Paris Hilton juga Ikin Mawi

Entry kali nie aku nak citer sikit tentang tiga org artis yg betoi2 aku minat giler dr segi dress up, cara berjalan,penampilan n so on laaa. aku dr dulu lg mmg dh minat giler dgn penampilan victoria beckham. mmg victoria beckham nie ikon yg paling2 aku suka lah. pastu terminat lak dgn paris hilton dan yg terbaru aku leh lak terminat dgn penampilan ikin. alaaa...ikin yg kawin dgn mawi tuh. tak tahu lah nape aku boleh minat sgt dgn diaorg punya penampilan.

victoria beckham... why victoria beckham?
mmg dr dulu lg aku mmg minat victoria beckham punya stail. nampak dia vogue sgt2. dr dia dgn group space girls lg aku dh nmpk stail dia yg vogue tu. suka sgt tgk dia. lagi2 stail rambut dia yg pendek tu sehhh. masa tu aku sekolah lg mmg aku dh suka tgk rambut dia. pastu ada sampai satu tahap tu dh jadi trend lak potong rambut stail mcm dia. hahahaha. konon2 nak gak try potong rambut mcm dia tp...dh ramai sgt yg buat so malas laaa aku nak potong mcm stail dia kan. lg pun lawa ke kalu aku potong rambut mcm dia??? mcm tak sesuai jer. hahahaha. lg satu aku mmg suka tgk cara dia pegang handbeg. so mmg mcm dah terbiasa aku kdg2 leh terikut cara dia pegang handbeg. so...minta maaf lah ye kalu ada yg ingat aku nak tunjuk2 handbeg lg2 bila aku pakai handbeg kegemaran guess aku tuh. aku bukan nak tunjuk2. tp...sebenarnyer dh terbiasa terikut cara victoria beckham nie pegang handbeg dia. hahaha :).

Paris Hilton...Why Paris Hilton?
aku minat paris hilton nie sbb aku rasa dia nie comel,cute dan pandai bergaya. pastu aku suka sgt tgk dia dgn spek mata hitam dia yg unik2 tu. huhuhu. stail dia pun boleh tahan. aku suka gak tgk stail dia dgn spek mata besarnyer tu. dan lg satu dia kalu pakai track sut pun nampak menarik kan? kalu dia pakai T-shirt pun dh nmpk menarik sgt. w/p dia agak bermasalah sikit dan sgt lah sosial tp aku cuma minat stail dia ajer ok. yg bab2 lain tu mmg aku tak suka. bak kata org yg baik kita ikut yg buruk kita jgn ikut. hihihihihi :).

Ikin Mawi...why ikin mawi?
aku nie sebenarnyer cuma suka tgk ikin sejak dia bertudung saja. ntahlah...aku tgk dia nmpk lebih manis dan cantik sejak bertudung. aku tak lah minat dia ok. aku cuma minat stail dia bertudung saja. aku rasa dia nampak cantik jer dgn apa2 tudung yg dia pakai. w/p kdg2 tu tudung tu biasa jer tp kalu dia pakai nampak cantik sehhh. skrg nie pun aku tgh belajar2 nak pakai tudung pelbagai jenis. lg pun dh kawin so tgh belajar2 lah pakai tudung pelbagai jenis. ialah aku nie jap pakai tudung jap tak. kiranya aku nie on off laaa. tp...aku try lah the best utk cuba bertudung selalu. InsyaAllah. tp...tu lah tgk mood kdg2 nak pakai tudung kdg2 tak nak pakai tudung. hihihi :).

sebenarnyer aku suka stail yg simple tp nampak menarik dan sometimes aku suka nampak unik dan ala2 vogue gitu. hahaha. tp...yg penting bg aku simple dan nampak menarik :). ada sapa2 yg minat penampilan victoria beckham, paris hilton dan ikin mawi mcm aku ? hehehe :)


1 comment:

  1. hai.salam kenalan.
    tetiba jatuh syok pulak baca ur blog.
    sy mmg minat ke3 arits yg awk minat tuh
    sy suka posh sbb stail rambut dia yg mmg cun.paris lak sy minat sbb sy ni GUESS fan,diakan model guess,tu yg jatuh suka ngn paris neh.ikin sy suka stail dia.salu gak terjebak ngikut stail dia.hehe

    ReplyDelete