Belanja Raina Raifa ais krim

Wednesday, February 25, 2009

Diam diri

aku rasa dalam situasi skrg better aku mendiamkan diri. aku dah tak mahu lagi nak ckp apa2 atau menulis ttg kisah2 itu lg. so aku nak diamkan diri je skrg. aku akan berckp bila penting saja. lebih baik jadi pemerhati dr bercakap apa2. jgn ingat diri itu betoi selalu. mungkin diri itu jugak salah tp tak nmpk apa salahnya. yup...belajar dr kisah2 lama. smile... :) still senyum yeappp :)

p/s :- blog ini hanya lah tulisan peribadi penulis utk suka2 bukan bertujuan apa2 :).

2 comments:

  1. kamu sedih pasal cerita ttg adik kamu itu?

    ReplyDelete
  2. ayu...yeap. tp sbg kakak kena laaa megalah gak. so diam kan diri saja laaa. utk org yg sy syg utk je yg mampu saya buat.

    ReplyDelete