Belanja Raina Raifa ais krim

Wednesday, February 25, 2009

Terima kasih

Thanks kepada semua yg sudi baca blog aku nie. aku betoi2 terharu bila ada pembaca blog aku nie yg menghantar email kat aku "try to comment on ur blog...tp dah private rupenye. i love reading ur writing". "kenapa blog nurul tak boleh masuk dah..." ooohhh terharu aku kerana ada jugak pembaca blog aku nie yg memghantar email sebegitu. w/p ada pembaca blog yg aku tak kenal tp...aku cukup teruja kerana mereka sudi membaca dan mengikuti blog aku yg tak seberapa nie.

maaf kepada pembaca2 blog aku. smlm aku terpaksa private kan blog aku atas sebab2 tertentu. tp... ari nie aku dah open kepada sesiapa saja yg sudi membaca blog aku. tujuan aku menulis blog nie pun hanyalah sebagai tulisan peribadi utk suka2 saja juga utk berkongsi cerita dan pendapat kpd sesiapa yg sudi.

kepada pembaca2 blog aku thanks so much kerana mengikuti blog aku yg tak seberapa nie :). thanks yeah :).

4 comments:

  1. nurul..sama² :) ..pedulikan org lain yg x suke tu..kite suke je..

    ReplyDelete
  2. wardah@fie : thanks kerana bg semangat kat saya. ermm..saya nak exchange url link kamu laa fie :)

    ReplyDelete
  3. nuurul..bolee.bolee..kite dah link nurul pon.. :)

    ReplyDelete
  4. wardah@fie : ok thanks yer wardah sudi exchaged link. nurul pun dah exchaged link fie.

    ReplyDelete