Belanja Raina Raifa ais krim

Wednesday, March 11, 2009

Kisah lama - engagement day

aku yg control ayu di situ :P

ooohhh apa kena dgn aku nie ek? tak tahu laaa. kisah lama pun nak tulis kat sini. tp...aku bukan saja2 laaa nak tulis ye. nie kes smlm laaa nie. aku bosan2 pastu godek2 i-book mac aku terjumpa gmbr2 lama nie. tgk dan layan gmbr2 lama nie wat aku tersenyum sorang2 :P

senyum lagi :)

gmbr nie gmbr masa aku bertunang. ooohhh citer pasal majlis tunang yg dah lama berlalu tu membuatkan hati kecil aku berkata rasa mcm nak bertunang semula dgn comel aku nie. sbb time aku bertunang tak ada mini pelamin mcm zaman2 skrg ye utk makluman semua. cuma dok atas katil control ayu. ayu sgt ker? wakakaka :P. then tak ada terfikir pun nak hired photographer masa tunang dulu. just amik gmbr sendiri jer lorrr. dah bertahun2 kisah nie berlalu beb. mana tak nyer aku bertunang thn 2005 skrg dah thn 2009. tak lama ke tu? lama kan? dah tahap basi melampau dah kisah tu kan?

tp...kalu citer bab gubahan barang hantaran masa aku bertunang nie aku suka sgt beb. mungkin sbb kombinasi color yg digunakan. aku suka biru. fanatik dgn biru. so...mmg patut laaa aku suka bangat dgn gubahan tersebut. masa kawin ari tu aku pakai kombinasi color lain yg semestinya bukan biru. kang kalu guna color biru gak masa kawin org jemu laaa pulak kan? silap2 org yg tgk termuntah. huhuhu :P.

ermmm...apa lg persoalan? ooohhh ye mesti ada mulut2 yg bertanya nape aku bertunang lama2 dan decide kawin pd thn lepas 2008? ooohhh jwpn nyer sbb aku continue study ye. so lepas konvo dan dpt kerja baru boleh fikir pasal kawin. itu laaa jwpn yg paling tepat :). oklah aku malas nak citer panjang2 tentang kisah nie sbb dah terlampau lama berlalu. so...biarlah ianya berlalu dan simpan di dalam hati aku semua kenangan tersebut yeapp :).

p/s :- gmbr2 di atas kurang clear sbb just pakai digital kamera sony version lama :P. dan utk pengetahuan semua gubahan hantaran di atas adalah hasil kerja adik aku si angah. aku suka sbb nmpk simple dan tak serabut-serabai kat hantaran tersebut :).

18 comments:

  1. nurul..pos la banyak2 skit pic tunang..excited nak tgk ni

    ReplyDelete
  2. ni sape lah plak brbahasa cina ni... ;P

    ringkas dan sweet gubahan hantaran...n yupe..lama u tunang..but akhirnya alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. biru itu blue.
    tp blue bukan 'blue' yg itu.
    hahahaa.
    awak lawa!
    :D

    ReplyDelete
  4. sapa lak yg tulis tulisan cina nie. adeiii :P

    ReplyDelete
  5. anil : yer laaa anil lama kan saya bertunang tp akhirnyer berkawin dgn org yg saya syg :)

    ReplyDelete
  6. farhanna: hehehe gmbr tunang malu nak pos byk2 laa farahanna. sbb gmbr lama. huhuhuhu.

    ReplyDelete
  7. angie@bungaditepijalan : hahaha awk sgt kelakar angie :P

    ReplyDelete
  8. hihihi
    xpe..lama mane pun brtunang xkesah
    janji jodoh kamu kuat dgn dia kan??
    :D

    ReplyDelete
  9. waa....birunye...saya pun bakal bertunang bulan 7 ni...bertunang lame gak nnt...nak kawin bulan 10 tahun dpn....

    btw, ur hantaran ringkas n nice... :)

    ReplyDelete
  10. Manpower Staffing Services,
    Suite 20.01 Level 20,
    Centrepoint South The Boulevard,
    Mid Valley City, KL.

    Fon:03-20870000
    Fax:03-20870001

    www.manpower.com.my

    Sori lambat kak long. Ada kerja sikit td..Trylah call n tanya. Nnt they will inform what u should do 4 next. Most of them are friendly. Try yer.

    ReplyDelete
  11. Wawaa baru jumpa blog akk nih..mesti tak ingat sy punye..dulu masa blaja2 amik gambar ngan peveyhack umh akk kat sungai manggis tu..:) tapi amik bernikah ngan malam berinai je..salah seorang tu lah..:)

    ReplyDelete
  12. acai : akak tak ingat pasal ramai sgt yg follow abg peveyhack ari tu kan? alahai cantik nyer awk edit gmbr akak tu. ada lagi tak gmbr yg lain?

    ReplyDelete
  13. tasya : ok along dah tgk websiter man power tu. thanks tasya :)

    ReplyDelete
  14. yanie : ooo iyer ker? thanks viewing my blog. tak pe bertunang lama asalkan kita kawin dgn tunang kita tu kan? :)

    ReplyDelete
  15. nurul..sgt ayu la awak..hehe..tunang lame ke sekejap ke xda hal..asal pandai jaga hubungan tu kn..

    ReplyDelete
  16. wardah: thanks fie. biasa je time tunang tu :)

    ReplyDelete