Belanja Raina Raifa ais krim

Wednesday, March 25, 2009

Kisah lama - Souvenir tunang


Ok…sebelum aku update full entri tentang majlis perkahwinan aku di sini, aku nak update cerita tentang souvenir aku semasa aku bertunang dulu. saja2 jer nak update. mana tahu kalu ada yg nak bertunang ke yg nak kawin ke nak wat souvenir mcm nie. So boleh laaa kita berkongsi2 pendapat di sini yeah :).

Ermmm…sebenarnyer aku dpt idea nak wat souvenir lilin nie dr majlis perkahwinan erra fazira dan yusry. Dulu semasa zaman aku mula2 belajar di UITM, seingat aku perkahwinan erra fazira dan yusry laaa yg paling gemilang. Mana2 pun cerita tentang majlis perkahwinan mereka. Tak silap aku perkahwinan mereka tu ‘wedding of the year 2003’ (betoi ke nie? Aku tak bape ingat tahun bila.tp…rasanya tahun 2003).

Sebenarnye majlis pertunangan aku dulu byk mengambil idea dr majlis perkahwinan erra fazira dan yusry. Dr cara hiasan katil, souvenir, color baju dan sebagainye. Tp…apa yg paling menarik hati aku nie souvenir lilin tersebut. So aku suruh laaa angah yg buat kan. sbb angah aku nie mcm ala2 pengurus majlis pertunangan aku laaa dulu. dia byk bagi idea kat aku. Dia jugak yg settle kan souvenir dan hantaran2 utk majlis tunang aku dulu. so…no wonder laaa masa aku kawin ari tu pun aku gunakan khidmat angah utk membuat gubahan brg2 hantaran aku dan juga side comel aku.

aku mmg suka sgt dgn souvenir tersebut. Mcm tag card yg kat lilin tu mmg aku design sendiri khas utk majlis tunang aku dulu. tp…mcm kelakar sbb dulu aku ‘interperim’ letak gmbr kat tag tu. Gmbr tu pun mcm kelakar sikit sbb tu gmbr masa awal2 perkenalan aku dgn comel aku. Time tu comel sanggup potong rambut yg panjang kerana nak mengurat aku. Huhuhu :P.

Anyway…thanks angah :).

16 comments:

  1. uisk.. nak tgk lagi update wedding nurul

    ReplyDelete
  2. ok per lilin gtu..
    comel ! ley wat perhiasan..
    :D

    ReplyDelete
  3. ahak...amboi..erra yusri gituu...mase tu saya hanyalah 20 tahun.. pandai buat lilin tu jd menarek..

    ReplyDelete
  4. my hidden stories: hehehe iye ke ayu :) gmbr mcm bdk2 :)

    ReplyDelete
  5. susudalambotol: hehehe bukan nurul yg rajin tp adik nurul yg rajin hidd :)

    ReplyDelete
  6. tq singgah blog saya :D

    kite tukar2 link bleh?

    ReplyDelete
  7. farhanna: hehehe nanti nurul upload ye farhanna :)

    ReplyDelete
  8. ija1202: hehehe thanks...nanti nurul update ye :)

    ReplyDelete
  9. nanonano: iye ke na? dila adik nurul yg wat.

    ReplyDelete
  10. anil: hehehe nearik ke anil? thanks...:)

    ReplyDelete
  11. arween:jom exchanged link :)

    ReplyDelete
  12. souvenir kawen apa pulak?
    DIY jugak ke?

    bagus2!! huu

    ReplyDelete
  13. xeea: souvenir kawin novel n miror jer :)

    ReplyDelete