Belanja Raina Raifa ais krim

Tuesday, March 3, 2009

Lagi-lagi kisah jam :)

dah lama aku tak update blog nie. sikap malas sudah melanda diri aku utk update blog nie. huhuhu :p. entry kali nie adalah entry main-main jer. sebenarnyer nak update kisah dan gambar lain tp gambar yg aku simpan dalam pen drive aku nie tak leh bukak lak. adeiii...

nie laaa yg payahnya sbb aku kat umah pakai apple MAC version so kdg2 tu bila bukak kat PC ada gambar yg tak leh bukak if guna PC version. kat opis aku nie pakai PC jer. so nati laaa aku check balik mana yg patut balik umah nanti.

disebabkan nie entry main-main jer so aku nak update kisah yg ntah apa-apa nie. tp ok laaa gak ek? huhuhu. aku nak citer pasal jam. iksss lagi2 kisah jam. ntah apa2 laaa aku nie ek? layan jer laaa ye. setelah jam swatch kesayangan aku rosak, (ari tu entry yg lama aku ada citer kan?) so...aku ada satu lagi jam yg skrg nie aku betoi2 sayang giler dgn jam nie. jam nie sebenarnya jam hantaran yg comel aku belikan time kawin ari tu. pasal jam nie laaa kitaorg leh gaduh besar gak laaa masa beli brg hantaran tu. kelakar kalu ingat2 balik.

sbb...comel aku nak aku pilih jam guess gak sama mcm jam guess dia utk hantaran side dia tp masuk butik guess ari tu aku tak berkenan langsung. pattern mcm budak2 ada lak byk cop tulisan 'G'. yg pattern mcm nmpk exclusive tak ada berkenan langsung kat hati aku nie. comel aku punya laaa merajuk pasal aku tak mau pilih jam guess. aku nak gak jam espirit nie. aku suka pattern espirit nie sbb nmpk exclusive. exclusive ke? iya2 jer aku nie ek? layan jer laaa ek :P.

so skrg aku ada 4 utas jam tangan. tp dlm byk2 tu jam espirit nie yg paling aku suka dan sayang. tp...disebabkan aku nie ganas bebenor dah ada laaa kesan2 calar kat jam tersebut. so...comel aku pun dah marah aku pasal tak jaga jam nie betoi2. huhuhu :).

ok laaa kang kalu aku rajin aku update lagi blog nie yer :)

6 comments:

  1. cantek !
    brg hantaran biasanya akan jd brg kesayangan sok2..
    jgn xpakai suda..sbb syg sgt, huhu
    :D

    ReplyDelete
  2. nano : hehehe...mmg jd brg kesayangan nurul :). huhuhu. amacam masalah bilik dah selesai lum?

    ReplyDelete
  3. wahaha.... mmg kenal sangat dia tu...kawan dari zaman study agi...sampai la ni...


    congrats!....u got the talented photographer...

    ReplyDelete
  4. saifulsafar : yeah peveyhack mmg photographer yg betoi2 ada talent :).

    ReplyDelete
  5. zielalala: iye ke ziela? thanks :)

    ReplyDelete