Belanja Raina Raifa ais krim

Friday, May 8, 2009

Wedding of Angah N Kamarul

Angah suka sgt dgn color purple so harus laaa tema baju dia pun purple

Mostly idea utk design pelamin nie ialah idea aku. cantik tak? :)

Ramai tanya kat aku mana gmbr kawin angah. angah skrg tgh cuti dan kebetulan kamarul tgh demam panas yg teruk selepas majlis di dewan setiawangsa ari tu. so blog angah lama tak update.

pagi td aku buka i-book konon2 nak pilih gmbr wedding angah tp...i-book aku terlampau lembab sehhh sbb byk sgt document dan file dlm computer i-book aku tu. dan...mostly gmbr2 yg diambil tak bape clear. biasa laaa kamera digital so gmbr tak bape sharp. so...aku masukkan 2,3 keping gmbr jer laaa ye. kalu nak tgk gmbr cantik dan clear tggu gmbr kawin angah siap nanti.

p/s : semua gmbr di atas adalah gmbr di umah family aku di Banting. sori laaa gmbr tak clear dan sedikit dark. malas nak edit :). gmbr di dewan setiawangsa tu kalu rajin aku update kalu tak rajin tggu jer angah update blog dia ye. Oh yer rasanya aku tak jadi nak privatekan blog aku nie sbb memikirkan kwn baik aku tak ada blog. smile :).

8 comments:

  1. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nurul!!!
    cantiknye angah (dila) !!!
    heheh pelamin pUn cantik!!
    alaa... suka lah pelamin camtU...

    <3 with love, Qa
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  2. cantik la pelamin ni
    simple but nice..

    ReplyDelete
  3. ita: hehehe thanks ita :) pelamin tu mostly idea design nurul yg bg kat angah. nak sgt tiang roman tu. request baru utk tiang roman jer owner butik beli rm2000. tp puas ati gak laa sbb masa nurul kawin tak dpt tiang roman tu. masa angah kawin dpt angah pakai tiang roman di pelamin dia :)

    ReplyDelete
  4. mala: aah mmg angah dan nurul nak pelamin ala2 inggeris yg simple tp still nmpk nice :) thanks mala . pelamin kamu lagi cantik kan? :)

    ReplyDelete
  5. anil : aah dhila adik nurul :)

    ReplyDelete