Belanja Raina Raifa ais krim

Tuesday, June 9, 2009

Hello tembam :)


sejak pregnant, badan aku makin hari makin tembam. sapa yg tak risau. aku sendiri mula2 dulu tgk diri-sendiri pun ada berperasaan begitu. tp...boleh lagi wat tak tahu.

biarlah...

tp...bila semua teman2 bgtahu badan aku makin hari makin berisi, mula laaa hati tak keruan. dlm masa yg sama aku bertanya kat saiful adakah aku nie gemuk sgt skrg nie? suami aku cuba memujuk aku supaya aku tak terlalu fikir tentang itu. kerana aku skrg tgh membawa anak aku yg semakin membesar di dalam perut aku nie. mama harap baby membesar dgn sihat ye.

p/s : gambar nie gambar the latest. hello tembam :).

16 comments:

  1. tak tembam pUn dear...
    okie je...
    biarlaahh yang penting jaga kesihatan tau... take care!!

    ReplyDelete
  2. truly: hehehe saya rasa saya dah tembam sgt tau :)

    ReplyDelete
  3. klau tgh pregnant jgn fkir pasal berisi ni sgt kak nurul..normal.

    ReplyDelete
  4. tasya@respider: tu laa tasya. kak nurul cuba tak mahu memikirkannyer :)

    ReplyDelete
  5. hello nurul.. :)
    mane ade tembam..ok je fie tgk..
    berser-seri adelah..

    ReplyDelete
  6. alah nurul
    kata pregnant, mmg lah membesar dgn sihat..
    mana ada org pregnant slim melim
    tapi kan..mana ada tembam sgt pun

    ReplyDelete
  7. dayu : tu laa normal laaa org pregnant mcm tu. tp badan nurul nie makin tembam nie :)

    ReplyDelete
  8. xpe nurul.. nant pas bersalin kuruskan balik...

    ReplyDelete
  9. farhanna: hehe akan saya usahakan diet

    ReplyDelete
  10. cik elyse : hehehe. selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
  11. biase la tembam..nanti2 slim melim la balik..

    ReplyDelete
  12. arnirini : hehehe tu laa awak lepas bersalin nati saya nakusha slim balik :)

    ReplyDelete
  13. pegi sedut lemak,kak!!

    ReplyDelete
  14. xtembam mn pon..standard org pregnant la.. nie la kt2 suami akak yg biase di dengar..hehe.. kite serupe jer.. akak lg tembam.. jom tukar link..

    ReplyDelete