Belanja Raina Raifa ais krim

Tuesday, July 7, 2009

Akhirnya tercapai jua


Entry kali nie aku wat khas untuk adik bongsu aku bani. akhirnyer adik aku dpt mencapai apa yg dia cita2 kan. sudah dua mggu adik aku di UITM melaka. aku lihat dia sgt bersungguh dgn citer2 dia untuk mempelajari teknik2 photography. untuk semester pertama dia mempelajari teknik2 asas art and design. semester dua baru ditentukan ke mana arahnya course berdasarkan bakat. harapnya adik aku dpt mencapai cita2nya tu.

p/s : gmbr2 di atas salah satu hasil yg dihasilkan oleh adik aku. baru belajar tp ada terselit bakat di situ. along doakan bani berjaya :). tiba2 terasa rindu dgn adik bongsu aku tu. alahai.

8 comments:

  1. Seronok jika dapat bekerja dengan perkara yang kita minati...dan hasilnya.... :)

    nice photo!!

    ReplyDelete
  2. ija1202 : aah laa ija mmg seronok kan :)

    ReplyDelete
  3. alahai suwit je...nurul kakak yg baikk

    ReplyDelete
  4. anil : hehehe :) thanks anil.

    ReplyDelete
  5. bestnya kalau dpt belajar hal2 gambar ni secara formal
    mesti kalau dulu amik photgography akan belajar bersungguh2
    sbb ada passion di situ

    tapi takpe, dpt degree engineering ni dah bersyukur
    dan dah ada keje tetap pun..

    nak belajar amik gambar, jumpe nurul
    ok?? edit gambar tu cuba2 sendiri je.
    godeh2 photoshop tu

    ReplyDelete
  6. dayu : aah betoi tu dayu :)

    ReplyDelete
  7. good luck untuk adik awak. seronok kalau ada photographer sendiri :D

    ReplyDelete
  8. hidd : aah mmg best if ada photographer sendiri :)

    ReplyDelete