Belanja Raina Raifa ais krim

Thursday, July 16, 2009

Entri khas untuk Pn Wawa



Semalam sedang berserongan lunch di KFC disebabkan lisa sahabat plg setia di office masih bercuti kawin, aku mendapat sms dr wawa minta emailkan gmbr bertukar2 persalinan semasa wedding dia tahun lepas. Disebabkan email sgt lambat menghantar sebarang file berbentuk gmbr jadi aku membuat keputusan letak kan jer di blog.

Wawa…sorry laaa beb aku mmg busy sikit. Nanti hang copy paste je semua gmbr nie.

Aku akan cuba menhantar kesemua gmbr2 kawin dia lepas dia balik bercuti dari PD nanti. Gmbr2 nie semua aku tiada membuat sebarang editing kecuali mengecilkan saiz gmbr saja. Aku sedang demam, selsema dan sakit tekak. Jadi tidak larat sungguh. maaf ye wawa.









14 comments:

  1. blogspot lagi pantas dr email kan
    tu lah
    skrg ni pun kalau nak pass pape gambar rasa nak je tempek kat blog
    tp mcm tak kena la pulak
    maka layan je la kelambatan upload attchment kat email tu

    nurul,
    acid folic??? untuk pe ye
    nak kena makan semasa dlm proses nak mengandung ni ke
    ke lpas dah berjaya??

    ReplyDelete
  2. sweetnya gambar2 ninurul..u ape cite?sehat tak?

    ReplyDelete
  3. Waaa, dah laam tak amik gambar pose2 camtu,hehe..:) moga akk, suami dan baby dalam kandungan sihat2 hendaknya..kak, gambar akk adalah sikit dari hard disk yang rosak tu..byk yang tak dapat retrieve,huhu..nanti ada masa saya bagi akk ye..melalui emailpun boleh kot rasanya..tapi gambar2 saya masa tu baru blejar amik gambar lagi, jadi takdelah lawo2 sangat,huhu..

    ReplyDelete
  4. dayu : betoi tu dayu. acid folic tu leh di makan masa persediaaan utk pregnant dah semasa pregnant :)

    ReplyDelete
  5. farhanna : ye cantik. nurul suka tgk make up dia :)

    ReplyDelete
  6. nurulzia : thanks nurulzia. nurul mcm nie laaa dah start kuat mkn. baby dah start menendang2 :)

    ReplyDelete
  7. acai : betoi tu. zaman skrg jarang pengantin nak pakai baju persalinan nie. ok akak tak sabar tunggu gmbr dr acai. alaaa gmbr acai mmg lawa2 apa? sifu pun peveyhack kan? sgt hebat :)

    ReplyDelete
  8. chntek...muka dia mcm isma af..hehehe

    ReplyDelete
  9. setuju ngn anil... sekali pandang mcm muka Isma..

    ReplyDelete
  10. anil : mcm isma ke? aah baru nurul perasan. ada iras sikit :)

    ReplyDelete
  11. ieja : hehehe mcm isma ye? :)

    ReplyDelete
  12. suka tgk baju persalinan jepun awak tu.. nmpk comell..

    ReplyDelete
  13. esca : tu bukan saya tp kwn saya :)

    ReplyDelete