Belanja Raina Raifa ais krim

Monday, August 17, 2009

Kisah sanding-sanding

Kisah lama. Malam tadi terasa mood datang dlm diri. Terasa mahu melihat gambar di dalam CD perkahwinan. Lepas makan kerang bakar dengan saiful terasa mahu tidur. Mata sudah mengantuk. Sungguh. Tapi sampai di rumah terus membuka laptop. Tak tahu kenapa? Rasa mengantuk terus hilang.

Terasa rindu sama kawan2. Perasaan ini sudah lama sebenarnya. Rindu sama kawan2 di zaman UITM, rindu sama kawan2 di zaman sekolah. Rindu semua. Terasa masa cepat berlalu. Kadang-kadang aku terasa masih segar memakai baju seragam sekolah dengan tidak berstoking lalu terus saja menyarung kasut sekolah untuk ke sekolah. Aku benci berstoking. teruk bukan? Trend atau apa? Hati remaja mungkin. Mudah terikut-ikut. Akan tetapi memori itu yg membuatkan aku tersenyum sorang2 .

Ex-classmate time diploma juga degree

Rindu kamu semua

Aku berusaha mahu menjemput semua kawan2 dan kenalan semasa majlis perkahwinan aku. Berusaha membuat senarai nama dan cuba mengingati kawan2 lama dan baru. Walaupun ada nama-nama yg terlupa untuk aku senaraikan. Maaf yeah.

Aku sgt bersyukur dan agak berpuas hati kerana kebanyakan kawan2 hadir semasa majlis perkahwinan aku itu. ada yg datang dari kedah, terengganu dan melaka. lepas ini jika mereka berkahwin harus juga penuhi jemputan perkahwinan mereka jika tiada aral yg melintang. Walaupun ada diantaranya yg sudah bertahun-tahun aku tak berjumpa tetapi boleh berjumpa di majlis perkahwinan aku itu.

With fidah lotfi :)

With isz ketambola. dia nie memang manja dgn aku :)

With farah. bila kamu mahu kahwin sama itu nik yeah? :)


Paling terkejut musuh aku semasa di UITM juga datang yeah. aku bukan suka bermusuh tp kawan aku itu yg suka mengada-adakan cerita. Aku anggap dia musuh aku di UITM dulu kerana dia suka mereka-reka cerita yg tidak betul. Tp aku berterima kasih juga kerana dia sudi datang.

Ex-classmate time form 6. gambar kawan2 rapat aku semasa zaman form 6 tidak ada di sini. ke mana kamu semua? sudah balikkah?

With Ruby dan tunang. Ruby nie orang yg paling aku rapat semasa praktikal final year dulu

Saja letak gambar nie sbb ada azmi menyelit di situ. azmi yg berspek mata hitam itu adalah sgt poyo di class yeah kerana suka menyakat aku :P

aku juga beruntung kerana cikgu2 di zaman sekolah juga ada yg hadir. lecture2 dan kakitangan kerja di jabatan art and design di UITM juga ada yg hadir. teruja dan terkejut kerana mereka sudi hadir ke majlis perkahwinan aku yg tidak seberapa itu. Terima kasih semua.

Aku cuba mahu mengambil gambar semua kawan2 dan kenalan yg hadir. Tetapi tidak semua dapat bergambar. Maklumlah pengantin sgt busy melayan tetamu ketika itu. Jadinya ada yg tidak dpt bergambar bersama. Maaf sekali lagi.


Ini senior-senior aku di UITM dulu. senior yg sgt hura-hara dan sporting :P

With firdaus @ fifi dan juga teman. fifi, kamu sgt ayu berbaju kurung :)


Officemate :)

Gambar2 yg ada ini antara sebahagian yg aku jumpa di dalam CD perkahwinan tersebut. Tidak larat mahu melihat semua gambar2 itu. Terlalu banyak. jika rajin aku upload lagi gambar2 perkahwinan di blog ini. tetapi tidak mahu berjanji kerana tahu diri ini sungguh malas. sekali lagi mahu mengucapkan terima kasih kepada semua yang sudi hadir ke majlis perkahwinan aku dan saiful itu w/pun kisah ini sudah lama. Akan tetapi ianya masih segar di ingatan aku kerana ianya adalah memori yg paling indah.

10 comments:

  1. seronokkan teringat balik zaman-zaman kahwin? tgk kawan-kawan ramai dtg :)

    awak sihat?

    ReplyDelete
  2. susudalambotol@hidd : yeah sgt seronok bila teringat balik zaman kawin. Alhamdulilah hidd saya sihat. harapnya hidd juga sihat yeah.

    ReplyDelete
  3. rindu hari kahwin kan?
    rasa nak sanding lagi je!
    hehe...

    ReplyDelete
  4. ungu violet : ye lah rindu sgt masa kawin. seronok dan gembira jer kan? :)

    ReplyDelete
  5. nurul..awak from printing ke?? saya cam bbrp bdak printing...n dat batch is my batch time degree wpon berlainan umor..

    saya grafic..tp x prnh perasan nurul...ouhh my bad!

    ReplyDelete
  6. anil : ye anil saya dr printing dept. ooh really anil dr graphic dept ke? mcm ner leh tak kenal nie satu fakulti nie?

    ReplyDelete
  7. along..arghh so sweet kawin mse tu..time tu xdpt mengedik kn dri utk mengambil gmbr bersama2..ouhh damn! rugi2..

    lots of love;
    syahz mustaza

    ReplyDelete
  8. shahnaz : tu lah tak dpt amik gmbr sama kwn2 bani sama shahnaz,emel dan lain2.

    ReplyDelete
  9. yanie : pengantin baru ke? dah 9 bulan kawin dah pun. hehehe :)

    ReplyDelete