Belanja Raina Raifa ais krim

Monday, October 26, 2009

Coming soon :)

Cak :)

Sempena anniversary perkahwinan aku dan saiful yang pertama akan datang, aku akan cuba rajinkan diri membuat entri kisah-kisah lama ini yg lama tertangguh. diam tak diam sudah dekat setahun aku menangguhkan kisah-kisah lama ini.

jika rasa rajin ini menebal aku akan membuat sekali entri berkaitan pre-wedding dan kisah-kisah lain yang sudah lama aku janjikan dulu. maaf kerana kadang-kadang aku berjanji tetapi suka menangguhkan dan tidak menunaikan. rasa bersalah pula. maaf sekali lagi.

sejak akhir-akhir ini aku mendapat banyak pertanyaan melalui email,blog, bertanyakan kisah-kisah ini. jadi di situlah tergeraknya hati mahu cuba menunaikan janji. maaf jika aku lambat membalas email atau menjawab sebarang pertanyaan tersebut. rasanya majlis perkahwinan aku simple sahaja hanya di buat di rumah pun. tiada apa yang menarik tetapi tidak tahulah kenapa ramai yang mahu bertanyakan tentang kisah ini. mungkin sebagai panduan mereka atau untuk mendapatkan info. InsyaAllah aku cuba merajinkan diri ini :P.

23 comments:

  1. bagus nih.
    mungkin dpt bantu dw skit bagi idea nti
    :)

    ReplyDelete
  2. tembun @ dewi : kak nurul punya majlis kawin simple saja. insyaaalh mana yg boleh dibantu kan.

    ReplyDelete
  3. asna nak tau jugak kak nurul~

    ;)) sabar menanti~

    ReplyDelete
  4. ok²..x kesah la dah setahun ke apa..
    janji tetap janhi tau
    eehehehe~ update tau cayang

    ReplyDelete
  5. nurul..rindula..
    owh nk tulis kisah2 lame erk..silakan..bole jadikan panduan utk roy..
    roy bkenan ngan album kahwen nurul tu..bole bg info ttg photographer tu x?roy tgh tcari2 photog yg plg best n harge bpatutan..
    please mummy..

    ReplyDelete
  6. asna cute : hehehe sabar ye asna :)

    ReplyDelete
  7. mala : InsyaAllah nurul cuba rajinkan diri :)

    ReplyDelete
  8. my's : hehehe :)

    roy : nanti nurul bg info ye roy. album dlm gmbr tu album pre wedding :)

    ReplyDelete
  9. salam.
    nak tanya,aituh k.nurul wat 3D scan tu kt klinik mane eyh???

    ReplyDelete
  10. mamazahra : 1st time wat di UMRA seksyen 13 shah alam dan second di mesra clinic banting.

    ReplyDelete
  11. yey!!yey!!
    tak sabar nieh..
    bestnyeee...

    ReplyDelete
  12. saya pon x sabar ni nurul..ekekkeke..

    ReplyDelete
  13. wahhh
    bestnyer...
    tak sabar nak bace

    ReplyDelete
  14. riena : alahai segan laa pulak. huhuhu :)

    ReplyDelete
  15. cik gobu : sabar ye. tapi taklah hebat mana pun citer yg saya nak publish nie :)

    ReplyDelete
  16. rajin2 lah yeh.. boleh jugak amik tips sikit2. even nak last2 ni. heeeee

    ReplyDelete
  17. ermm nak tgk jugak!! hehe..minum air gula... i xpenah minum air gula time preggie dulu..hikhik...mesti mcm ape je kan rasa dia.. sabar ekk..

    ReplyDelete
  18. phia : alaa phia kan dah nak kawin. mesti semua dah get ready jer :)

    ReplyDelete
  19. fathiyah : anniversary saya 1st nov nie

    en_me : betoi tu janji bahagia :)


    fizamior : untung kamu fiza tak penah minum air gula. rasanya sgtlah manis.

    ReplyDelete