Belanja Raina Raifa ais krim

Thursday, November 19, 2009

9 bulan kandungan

Aktiviti ahad lepas - Kami :)

Kejap saja masa berlalu. rasanya baru semalam aku dan saiful mendapat berita gembira ini termasuk seluruh ahli keluarga aku. cepatnya masa berlalu. kini kandungan aku sudah berusia 9 bulan lebih. sungguh... inilah pengalaman yang paling manis buat aku dan saiful. Syukur kepada Allah S.W.T di atas kurniaan rezeki yg diberikan kepada kami.

tengah malam tadi aku sudah merasa sakit2 perut sampai sekarang. paling terkejut sudah keluar darah seperti period. tetapi aku gagahkan juga bersiap-siap ke office. aku berkeras mahu ke office walaupun dilarang oleh saiful. tujuan utama mahu ke office, adalah mahu mengemas meja dan kemas kini segala kerja-kerja aku sebelum aku bercuti panjang nanti.

perut itu :)

kepada semua pembaca blog aku yang tak seberapa nie, doakan keselamatan aku sekeluarga yeah. semoga aku mudah melahirkan baby dalam perut nie. InsyaAllah aku akan update blog aku nie secara berperingkat-peringkat. sebabnya banyak lagi entri tentang info perkahwinan yang belum aku buat lagi di blog aku ini.

kepada mereka yang bertanya tentang info-info tersebut harap bersabar ye. mereka juga boleh direct email kepada aku then aku akan sertakan number telefon. bolehlah nanti direct call atau sms aku. jangan malu-malu kerana aku suka berkawan. dan akan menjawab segala pertanyaan itu. emailkan kat aku di : ainiee_overmars@yahoo.com. oklah doakan aku dan baby selamat dan dipermudahkan segalanya ye. mudah-mudahan.

35 comments:

  1. nurul, selamat bersalin..nak number phone...nina_230928@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. nina : thanks nina. ok kang nurul emailkan ye.

    ReplyDelete
  3. Nurul, selamat berjuang.. Dh kuar tanda darah HARUS terus ke sepital.. Nurul bersalin mane? Yg potraiture maternity tu sape amik gambor? Buat kt white room ekk?

    ReplyDelete
  4. fiza : tu laa kena terus pi hosp nie. tp degil nurul kan nak gak ke office. aah white studio. di saujana impian kajang.

    ReplyDelete
  5. nurul..semoga semua selamat..

    nnti upload gmbr baby cepat2 tau..hehehe

    ReplyDelete
  6. hope awak n baby x apa2 eh:)byk2 kan berdoa ok:)-evyn-

    ReplyDelete
  7. cikpid : thanks ye. nanti nurul upload gambar baby :)


    envy : thanks envy :)

    ReplyDelete
  8. nurul...brapa dia ambik tok gambar tuh???

    ReplyDelete
  9. nina : harga normal rm200. tp ada promosi. nurul amik di studio kat kajang

    ReplyDelete
  10. wah!!!murah sangat lah..utk berapa keping nurul...shot sahaja lahkan...

    ReplyDelete
  11. untuk shoot saja. kalu dgn album adalah tambahan. depands pada album ada yg kena tambahan rm100 ke rm200 ke tak bape pasti.

    ReplyDelete
  12. semoga nurul dan baby selamat ye
    amin...
    :)

    ReplyDelete
  13. zuris : mudah-mudahan zuris. thanks zuris. zuris pun sama tau jaga diri dan baby dlm perut tu.

    ReplyDelete
  14. kak nurul..
    sumel nye peyut..
    sy doakan akak akan
    menjalani saat2 bersalin ngn
    mudah n selamat..
    nanti bila dah da baby
    jgn lupa upload tau..
    sya mmg pembaca setia bloq akak..

    ReplyDelete
  15. beba : hehehe nie beba junior akak kat uitm tu kan? alahai terharunyer akak beba rajin baca blog akak. thanks ye beba.

    ReplyDelete
  16. owhh semoga semuanya selamat...ok!waiting for your baby!

    ReplyDelete
  17. insyallah mai doa kan nurul selamat melahir baby yang comel dan sihat .. kuat kan semangat seronoknyer dgr berita nie hehheeh

    ReplyDelete
  18. my's : thanks mai. semoga selamat dan mudah segalanya. mai pun take care ye. jaga baby dlm perut tu tau. makan jgn tak makan. mai tu kurus sgt. kena mkn byk2.

    ReplyDelete
  19. best nyer...bila la pulak kita dapat rasa pengalaman macam ni kan?

    ReplyDelete
  20. mala : insyaAllah ada rezeki mala nanti ye.

    ReplyDelete
  21. semoga selamat semuanya. Kami menanti kemunculan nurul kembali nanti ;)

    ReplyDelete
  22. Nurul,

    Gambar tu sgt cute!!
    Nak bersalin dah yer..selamat bersalin! Jaga diri bebaik.. kem salam kat bakal baby yg nak kuar kejap lagi yer...

    ReplyDelete
  23. insya allah nurul, smua nya akan dipermudahkan
    semoga nurul dan baby selamat
    nanti dah sehat, segera upload gambar baby ye

    ReplyDelete
  24. wah nk bersalin dh..selamat nurul!!selamat menenpuh pengalman beranak. nnt jgn lupa citer kt cni n tempel gmbr anak yer..smga sihat keduanya..

    ReplyDelete
  25. nurul...selamat bersalin okeh! doa banyak2...kuatkan semangat.

    bila start cuti ni yang? risau kite...

    ReplyDelete
  26. wahhh sy doakan awak baik2 sahaja k

    :D

    suke lah gambar2 awak
    cantikkk

    ReplyDelete
  27. nak bersalin dah kot?
    mudah-mudahan selamat semuanya..
    doa byk2 ye nurul.

    ReplyDelete
  28. kak nurul
    semoga semua nyer selamat
    dan berjalan lancar

    amin......

    ReplyDelete
  29. hye sis...awat delete plak komen dlm blog i tu...u tulis ape ek..hehe...18sx ek...
    slmt bersalin tau...jg diri k..

    ReplyDelete
  30. Gud Luck Nurul.Wish u dapat baby yang comel.Dah pilih nama ke?

    ReplyDelete
  31. sangat comellll!!!!! tahniah nurul

    ReplyDelete
  32. nurul..TAHNIAH!!!ko dah selamat bersalin...so ko kena jaga diri baik2...berpantang tuh elok2 ok!!!

    ~feqza~

    ReplyDelete
  33. sueazman@blogspot.com
    sy budak baru belajar

    ReplyDelete