Belanja Raina Raifa ais krim

Monday, November 2, 2009

Ulangtahun perkahwinan pertama kami


Lambat sehari membuat entri ini. Sejak akhir-akhir ini aku selalu tidak sihat. Alhamdulilah sejak 2,3 hari ni sudah ada selera makan semula. Semalam 1/11/2009 genap setahun usia perkahwinan aku dan suami. Sekejap sungguh masa berlalu. Rasanya baru semalam aku bersiap-siap untuk majlis pernikahan kami.

Sebelum itu, Saiful yang ingatkan aku tentang ulangtahun perkahwinan kami. Bukan aku tidak ingat cuma aku saja mahu menguji adakah Saiful ingat atau tak tarikh penting ni. Alhamdulilah Saiful masih ingat tarikh penting ni. Kami tak buat persiapan beriya-iya untuk hari bersejarah ini. Memandangkan emosi aku makin tidak stabil sejak akhir-akhir ini. cuma semalam Saiful ajak aku keluar untuk membeli barang-barang baby lagi dan membawa aku pergi makan. Oh aku sangat suka tu. walaupun barang baby dah banyak tapi bila dah ajak mestilah aku taktolak kan? Hahaha.

Aku cuma berharap perkahwinan kami kekal dan semoga zuriat yang aku kandungkan ni membawa lebih sinar bahagia dalam perhubungan kami. Aku juga akan cuba memperbaiki mana-mana kelemahan yang ada sepanjang aku menjadi isteri ini. InsyaAllah.

37 comments:

  1. happy anniversary nurul..mga tahun2 mendatang penuh kegembiraan bersama anak yg bakal lahir

    ReplyDelete
  2. happy anniversary nurul...
    semoga kamu berdua bahagia dunia da akhirat insyallah...

    ReplyDelete
  3. nads : mudah2han nads. hanks nads :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah, semoga berkekalan selamanya. 30hb ni giliran aku plak genap setahun.hehehe

    ReplyDelete
  5. suka bebel : wow dah kawin rupanya ye. tahniah juga utk kamu :)

    ReplyDelete
  6. happy anniversary nurul.. mai doa2 kan nurul sentiasa bahagia disamping suami & bakal baby in coming 2 kan hehhe ...

    ReplyDelete
  7. happy anniversary ya nurul..

    saya doakan kamu selamat melahirkan anak..

    tak sabar untuk tahu perasaan kamu bila melahirkan anak nanti..

    15 hb bulan ni genap 3 bln saya jadi isteri pd suami saya..

    tahniah untuk saya..

    heheheheh..

    ReplyDelete
  8. ::selamat ulang tahun nurul..semoga berbahagia hingga akhir hayat..::

    ReplyDelete
  9. selamat ulangtahun pertama!! hurmmm besnyer, apelagi ade baby to deliver (insyaAllah) pada hari ulangtahun tu. kan?

    ReplyDelete
  10. my's : mudah2han mys. nurul pun mengharapkan kebahagian dlm rumahtangga nurul :)

    ReplyDelete
  11. pn nina : ooohhh kamu masih baru lagi dlm perkahwinan. masih berbulan madu yeah :). saya juga mengharapkan begitu.

    ReplyDelete
  12. syanaim : thanks nasya :)

    phia : yeah phia seronok sgt :)

    ReplyDelete
  13. happy anniversary...

    semoga bahagia & kekal ke akhir hayat...

    semoga di kurniakan rezeki yg melimpah dan anak yg soleh & solehah.. :)

    ReplyDelete
  14. cikpid : mudah2han cikpid. hrp apa yg kamu ckpkan itu menjadi kenyataan :)

    ReplyDelete
  15. hepi 1st anniversary,nurul
    semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat :)

    ReplyDelete
  16. zuris : thanks zuris. mudah2han :)

    ReplyDelete
  17. farhana : kat klang jer dekat dgn umah :)

    ReplyDelete
  18. hepi anniversary nurul!!! selamat berbahagia... amin...

    ReplyDelete
  19. fiza ; thanks fiza. muda2han :)

    ReplyDelete
  20. Happy Anniversary along..Smoge sntiase bhagia with cuami t'cinta..n baby yg cute..:)

    ReplyDelete
  21. happy anniversary dear :)

    semoga bahagia ke anak cucu k

    ReplyDelete
  22. nurul... happy anniversary..
    semoga kebahagian sekarang kekal hingga akhir hayat.. :)

    ReplyDelete
  23. happy anniversary nurul & hubby! :-)
    kejap je mase berlalu. I'm happy for u :)

    ReplyDelete
  24. alhamdullilah
    dah setahun ye awak kawen
    kte pun rs kejap sgt ms berlalu
    pasni turn kte plak
    mmg btl rs mcm br je bz buat persiapan nak kawen.hehe
    take care nurul ;)

    ReplyDelete
  25. selamat menyambUt ulangtahUn nurul!!
    semOga bahagia selalU dan dikUrniakan anak-anak yang sOleh dan Solehah yee..

    sO celebrate dimana? ^__^

    ReplyDelete
  26. ain : thanks ain. semoga ain dan mr hanis juga begitu :)

    ReplyDelete
  27. cik gobu : thanks awak

    yanie : thanks yanie :)

    ieja : mudah2han ieja

    hanie : tulah hanie kejap jer masa berlalu. rasanya baru jer nikah semalam :)

    fathiyah : tu laaa masih terasa kesibukan mengurus perkahwinan saya dulu. tup2 dah setahun :)

    atiqah : mudah2an qah. celebrate di bukit tggi klang jer :)

    ReplyDelete
  28. alamak..roy mcm orang terakhir je wish..kebelakangan ni susah nk online la..banyak mende roy ketinggalan..
    ape pon..
    happy anniversary buat nurul n hubby..
    semoga berbahgia hingga ke akhir hayat..amin..

    ReplyDelete
  29. roy : hehehe tak pe roy. entri nie pun baru semalam nurul wat.

    ReplyDelete
  30. selamat ulangtahun perkhawinan..nurul.semoga bahagia selalu amin ..

    ReplyDelete
  31. nurull....congratsss...aah erk..mcm cpt je mse berlalau...mse anil kenal nurul dulu..nurl baru kahwen...weee... xsangka kan...

    hadiah ulangtahun prkahwinan nurul ialah bby yg akan kluar tu kan..hehehe..suka....*eh..saya lak yg memandai2...

    semoga nurul dansuami sentiasa bhagia dan dilimpahi rahmatnya...aminn

    ReplyDelete
  32. atty's : thanks kak :)

    anil : anil jgn tggu lama2. nanti ada baby leh teman2 anil dan suami. :) thanks anil.

    ReplyDelete
  33. selamat ulang tahun nrull.. nanti nk wish selamat mendapat org baru dalam idup...ehehehhe

    ReplyDelete
  34. riena : baru perasan komen kamu . thanks :)

    ReplyDelete