Belanja Raina Raifa ais krim

Tuesday, February 2, 2010

Mood menulis sedikit menurun

kini fanatik dgn benda ini jadi mood untuk menulis agak menurun untuk seketika

Mood menulis dalam diri sedikit menurun. kesibukan melayan kerenah raina juga dengan urusan beberapa perkara yang perlu dilakukan menyebabkan laman blog aku ini tiada entri baru.

sejak kebelakangan ini ramai sangat yang sms, email bertanyakan tentang entri perkahwinan. sebelum aku bersalin aku ada membuat beberapa entri tentang perkahwinan aku itu untuk panduan kepada sesiapa yang bertanya tentang hal ini. akan tetapi aku telah stop seketika kerana melalui proses bertarung nyawa melahirkan raina juga melalui fasa berpantang. jadi mood untuk menyambung membuat entri perkahwinan itu sedikit menurun kerana entri tentang raina yang melonjak-lonjak dalam otak ketika ini. maaf kepada sesiapa yang tertunggu-tunggu terutamanya info tentang conopy.

ramai sangat yang bertanyakan tentang conopy perkahwinan aku itu kerana harganya yang sangat berpatutan. ada yang tak dapat aku balas emailnya kerana kesibukan diri ini. laman sosial facebook aku juga tiba-tiba menjadi tumpuan ramai hanya kerana mahu bertanyakan tentang ini. maaf kepada sesiapa yang request mahu menjadi rakan facebook aku itu belum berkesempatan aku accept permintaannya. bukan tidak sudi tetapi sibuk sedikit. aku akan cuba menyambung membuat entri yang dijanjikan. InsyaAllah.

16 comments:

  1. bila dh busy mood menulis pon akan hilang...eemm awak dh ada comitment lain tu yg dh x de masa...kalau awak rajin nanti buat la pasal entri kawin. selagi saya blum kawin mmg x jemu membaca..eheheh

    ReplyDelete
  2. hehehehehehe.... biasalah tu nurul... dah ade anak ni, selalu pun on anak jek...lg2 dpt baby yg cute cam raina tuh...
    :D

    raina dh pandai apa skang?

    ReplyDelete
  3. samolah kt....mood menulis jarang ade...lebih suka mengadap muka anak sendiri..ehehe

    ReplyDelete
  4. hurmh... mst dh bz ngn baby ni...

    ReplyDelete
  5. riena : betul tu dh ada comittmen lain jd blog nie agak terabai sikit


    fizamior : tu laa fiza. lg skrg raina susah tido mlm nak buat entry baru pun dh malas. dtg keja mata dh mengantuk

    ReplyDelete
  6. nads : betoi2x tu


    farhanna : betul tu :)

    ReplyDelete
  7. biaselah sis
    bile busy memang kadang2 mood pun xde nak buat entry. sebab badan kite nak rehat jugak. huhu

    apa pun

    take ur time sis

    have a nice day =)

    ReplyDelete
  8. nadia yuna : cuba mahu dtgkan mood itu semula

    ReplyDelete
  9. ::huhu..biasalah tu nurul..btw mesti canopy awk chantek sampai rami yg bertanya..boleh sy bertanya gak..hehehhe::

    ReplyDelete
  10. kalau kite ada kamera canggih begitu, agaknya memang kite tak pandang blog ni kot. hehehe~

    ReplyDelete
  11. syanaim : tak lawa mana pun syanaim cuma murah dan berbaloi sikit

    intan : hehehe tu laa kemaruk dgn benda tu skrg

    ReplyDelete
  12. owh..sila padatkan blog anda dengan entry baru..nak tau kisah raina lebih dan lebih lagi..emill pun nk tau jugak pasal adik raina ni..hihi

    ReplyDelete
  13. same la norash ni..ader camera canggih pun maleh gak menulis..tulis pun demi tasnim aje..heeh

    ReplyDelete
  14. lip : ohhh mama raina akan cuba sedaya upaya ye :)

    norash : hehehe :) sama2 kita nie dh busy dgn anak kan?

    ReplyDelete
  15. wah wahh, ade geng! ;) bole tangkap gambar raina dgn byknyer...sure dah byk kan nurul? hee

    ReplyDelete
  16. hanie : boleh laa hanie. gmbr anak jer skrg nie yg suka nurul amik :)

    ReplyDelete