Belanja Raina Raifa ais krim

Tuesday, June 1, 2010

Sempena hari lahir gua

Sempena hari lahir gua hari ini.

video raina semasa aku di dalam proses berpantang. serius aku dah menangis banyak kali kalau layan video nie sorang-sorang. bayangkan video nie di rakam semasa raina masih lembik dengan kepala dia tak tegap lagi. kulit raina masih merah lagi. segala-galanya masih baru bagi aku ketika itu.

aku rindu moment itu. rindu bila raina menangis semasa aku di bulan berpantang. sebabnya? tone raina menangis sekarang lain okeh. sekarang dia menangis macam dibuat-buat sebab nak minta perhatian dan di layan. lepas di dukung terus dia sengih-sengih. hahaha. autta namanya tu :D.

Thanks kepada adik aku sebab sudi buat vedio free ini. kepada sesiapa mahu hasilkan vedio atau masih tercari-cari vediography untuk wedding mahupun sebarang majlis bolehlah contact adik aku dan suami beliau. aku gerenti hasilnya memuaskan. sebab adik ipar aku ini mempunyai pengalaman bekerja dengan TV3 dan NTV7.

Vedio ini boleh di lihat pada 5 minit selepas slide picture. thanks kepada Kacang Pixtures



Credit to Kacang Pixtures

Sekarang ini, beginilah rupa raina tersengih atau tergelak. semua gusi nampak. berbeza bukan?

sengih tgk salji klon :D


Selamat ulangtahun untuk diri gua.
Yeah gua sudah tua. sudah 28 tahun ini hari 1st June 2010.
muka gua nampak tua tak? :D

38 comments:

  1. OOOH TERUJA LA KAKLONG.TQ LA SUDI WAT ENTRI KACANG PIXTURES. PIC RAINA DAH MACAM AMOI JUAL ROSE KAT CAMERON. SENGIH NMPK GUSI..RAINA..IYOM IKIT

    ReplyDelete
  2. angah : mmg dah lama aku nak wat entri kacang pixtures tp kena time yg sesuai. raina jual bunga rose? hahaha

    ReplyDelete
  3. tomei betul anak dara ni.
    :)

    happy birthday beb! mana nampak tua. makin vogue ada la...

    ReplyDelete
  4. intan : hahaha mari bergua beb :D
    thanks intan

    ReplyDelete
  5. happy birthday nurul!!!!!!
    semoga sentiasa bahagia bersama family tersayang.....

    fiza pun nangis jugak tgk video raina nih... camane?????? huhuhuhu......

    ReplyDelete
  6. raina makin tomeyy ^_^ suke tgk dia ketawa :))

    cam besh je buat vedio itu mcm huhuhh

    ReplyDelete
  7. happy birthday nurul....semoga berbahagia selalu...best tengok raina..makin comel...saya pown rasa teruja nak buat video mcm nurul..

    ReplyDelete
  8. Ya allah! sedapnya laaaaaa starwberry tue kak hajarrrrrr! mengidam laaa bakal pengantin nie!~ ;D

    ReplyDelete
  9. fiza : nangis gak ke fiza? hehehe


    sherena : dia gelak sengih skrg nmpk gusi

    mun : leh laa kalu nak buat mun contact adik nurul tu

    asna : strawberi?

    ReplyDelete
  10. ala nurul...umur tu sekadar angka je.yg penting jiwa muda g kan?hehee...
    nway...hepi besday!

    ReplyDelete
  11. pic rania tue sgt cute n video tue touching..

    nway happy birthdayyy:)

    ReplyDelete
  12. crazybeautiful88 : thanks awak :)

    ReplyDelete
  13. happy birthday mama raina!!

    eh eh, 28 belom tua ek. as long as belom masok 3 series lagi hehe =p

    semoga bahagia hingga ke akhir hayat. anugerah terindah dpt baby raina n hubby terbaek ek?

    all the best babe *hugs*

    ReplyDelete
  14. happy birthday sis nurul!

    em...ternangis suda tgk video tuh..
    touching!

    raina sgt la comel skrg neh..

    ReplyDelete
  15. heppy besday jugak! sama umur kita rupanya.. selamat hari tua... jom g gua kelam.. gua tempurung ok jugak

    ReplyDelete
  16. yippi yepy bisdei nurul..may Allah bless you always..

    ReplyDelete
  17. aisey malam baru nak wish..
    happy birthday mama raina..!!!
    semoga sihat selalu,happy selalu,kurus selalu.. :P

    ReplyDelete
  18. happy birthday nurul :) semoga dapat yang terbaik saja untuk semuanya..

    ReplyDelete
  19. hepi belated birthday nurul...huhuhu touching giler tgk video nurul ni...

    ReplyDelete
  20. lynda : betul tu :) hihihi


    fasya : eh iye ke? nangis sbb ada lagu so mcm rasa touching kan?


    noorulaz : hihihi gua mana2 pun ok kan? hehehe


    lip : thanks lip :)


    kid : thansk kid. moga2 nurul kurus :)


    ajjah : thanks ajjah. mudah2an :)


    adda : thanks adda. hehehe tu la nurul tgk vedio ni pun nangis

    ReplyDelete
  21. Happy Birthday Nurul!.

    Semoga bahagia selalu dengan Saiful & baby Raina.


    *Raina makin tomei*

    ReplyDelete
  22. kak nurul....hep hep hepppppp heppppi bedayyyyyy..semoga pnjng umur dimurah kan rezekiiii
    kem salam kat rainaaa yeh:D
    kiss sikit tuk die...he3

    ReplyDelete
  23. raihan : thanks raihan :)


    elyaelmo : thanks elya. hihihi raina pun kim salam gak :)

    ReplyDelete
  24. Allah selamatkan kamu..
    Allah selamatkan kamu..
    Allah selamatkan nurul..
    Allah selamatkan kamu..

    epi bday mama nurul..
    mane ade tua..ok la 28 da ade raina..untung raina ada mama yg cantik & cun..
    smoga pnjg umur,murah rezki n bahgia hingga akhir hayat..

    ReplyDelete
  25. roy : thanks roy. terharunya nurul :)

    ReplyDelete
  26. angah : ok setting berjaya thanks beb

    ReplyDelete
  27. salam,
    hepi belated besday to you

    ReplyDelete
  28. selamat hari lahir ye..
    semoga sentiasa gembira dan bahagia selalu tau.. hee~

    ReplyDelete
  29. ummie aisyah : thanks aisyah :)


    fathi : thanks awak :)



    atiqah : thanks atiqah :)

    ReplyDelete
  30. happy belated birthday nurul ;D

    ReplyDelete
  31. happy belated birthday kak. :)

    ReplyDelete