Belanja Raina Raifa ais krim

Monday, December 13, 2010

Bercerita tentang azam lama dan baru

Untuk azam baru, rasa macam tak best nak nyatakan kat sini beriya-iya kan? biarlah aku pendam dalam hati saja. hehe. cuma ada beberapa perkara yang sedang aku laksanakan. antaranya ialah mulakan bisnes berkaitan apa yang aku study dulu secara kecil-kecilan.

cuma aku berharap kehidupan aku lebih bagus dari sekarang. aku harap dapat capai beberapa target yang aku plan selama ini untuk masa akan datang. InsyaAllah.

Azam baru : untuk tempahan boleh hubungi aku ye. lebih lanjut boleh lihat di di FB untuk permulaan ini :)


Azam tahun lepas boleh dikatakan sudah dapat dilaksanakan. selain perkara-perkara di bawah ini, ada lagi beberapa azam kecil yang dapat dilaksanakan. Syukur Alhamdulilah. Ada jugak beberapa perkara yang tak dapat aku capai. tapi aku akan cuba capai untuk masa akan datang. InsyaAllah.

Untuk semua client, terima kasih. jika berpuas hati bolehlah gunakan perkhidmatan ini lagi :).





25 comments:

  1. tgk Raina tu, "eh apasal mak aku ni?" ehehehe...

    ReplyDelete
  2. suka...suka
    insya allah. ada rezeki boleh bekerjasama lagi
    *tak sabar nak dpt DVD, tp kasik bani berkarya sepenuh jiwa

    ReplyDelete
  3. as : itu bukan raina itu client smlm anak dayu. hehe :)


    dayu : hrp kita boleh bekerjasama lagi nanti. tggu cha dah berjalan pulak ke?

    ReplyDelete
  4. bisnes photographer ke?
    anyway, thanx sudi singgah blog ;)

    ReplyDelete
  5. gee : aa awak. biz kecil-kecilan :)


    aty : thanks kak :)

    ReplyDelete
  6. un phat lee : mahu mencuba? :)

    ReplyDelete
  7. semoga azam nurul sentiasa menjadi kenyataan...amin..

    gambar yg lawa la nurul...

    hehhehe

    ReplyDelete
  8. uuuu..ade gambo keluarga dayu lahh...=)

    ReplyDelete
  9. yanie : mudah2han yanie


    maya : thanks maya

    amirrah : thanks amirrah

    ReplyDelete
  10. nurul,nie url baru zuris ye
    darleezuris.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. canti pic Cha.
    nk hire bani jugaklah gini.
    bpe eh ongkosnye?

    ReplyDelete
  12. shinnaz : mudah-mudahan. InsyaAllah


    zuris : ok nurul dah simpan link baru zuris


    kid : hrp2 begitu kid. InsyaAllah


    yanie : makan mee goreng je :)


    miera : rm120 termasuk transportation charges

    ReplyDelete
  13. salam kenal nurul...

    simple n nice blog ni. cantik2 gambar kat sini...sukalah tgk~

    ReplyDelete
  14. owh cantik botol tu ... idea menarik ... anyway mana azam tak tercapai kena kuat berusaha lagi ;)

    ReplyDelete
  15. eh kak dayu last skali tu! cantikkkk!

    ReplyDelete
  16. izan : thanks izan ye :)


    fareast : mudah2an berjayalah hehe InsyaAllah



    yonna : aah kak dayu tu :)

    ReplyDelete