Belanja Raina Raifa ais krim

Tuesday, March 1, 2011

Tangan gatal kembali ke zaman friendster


Gambar lama di zaman menjadi tunangan orang. Terjumpa gambar selekeh nie kat album friendster aku. sangat selekeh aku dulu bukan?


Aku tak ada mood nak menulis sekarang nie. Ini betul-betul tak ada mood. Tapi bila tengok blog kawan-kawan yang lain dah update macam-macam, ada juga hati nak update tapi malasnya nak taip.

Dari semalam perasaan aku macam nie. Betul-betul rasa malas, tak ada mood. Rasa nak bermalas-malasan saja lepak tengok dvd sambil silang kaki dan layan anak. Alahai bestnya dapat bermalas-malasan sebegitu. Tapi dalam bermalas-malasan tu, semalam boleh pula aku rajin iron baju kerja Saiful untuk stok seminggu dan baju harian Raina. Eh peliklah pula kan?

Tapi bagus jugakan iron baju sekali banyak senang dan memudahkan kerja-kerja aku pada setiap pagi. Taklah aku kelang-kabut seperti biasa. Harap lepas nie, diri aku akan rajin iron baju anak-beranak pada sebelah malam supaya aku tidak kelang-kabut pada sebelah pagi dan yang pasti aku sampai awal ke office. yuhuuu.

Mood rajin silalah datang.
Terjah-terjahlah dalam diri aku nie wahai mood.

Dalam pada tak ada mood tu, aku boleh pula log in friendster. Sesekali layan tengok gambar-gambar lama buat diri terbuai-buai mengelamun jugakan? Dulu rutin harian aku mesti nak tengok friendster. Sikit-sikit friendster.

Sejak aktif di facebook nie aku terus abaikan friendster aku tu. Tapi kalau aku dok layan friendster sekarang nie pun bukan best macam dulu sebab ramai kawan-kawan aku dah berhijrah ke facebook. Oh facebook nie memang macam dadah lah kan? Nasib baik ada anak. So balik rumah lebih baik layan anak dari facebook. betul tak?

Anak kan terapi terhebat kan?
Tiba-tiba rindukan anak. Ok stop sini dulu. Nanti ada mood, aku tulis lagi.

23 comments:

  1. maria : paling baik dan terhebat kan maria

    ReplyDelete
  2. samalh kak, sy pun dah mula malas nak mengarang..dgn internet yg slow lg...smkin btambah2 mlslah jawapannya....

    ReplyDelete
  3. kasih ibu : kan? akak ni mmg dah malas n tak ada mood dr last week ni

    ReplyDelete
  4. dah lma xbuka friendster...pssword pun dh xigt...he..he..

    ReplyDelete
  5. Haha, same... bila bukak friendster baru perasan gambar dulu selekeh, yang herannye camne leh upload ni???

    ReplyDelete
  6. ckp pasal frienster hari tu qa baru delete acc friendster heheh~ tak layan daaa..

    ReplyDelete
  7. kasih ibu : akak ingat password sbb sama je dgn password fb. lbh kurang. hehe


    meeera : tu la pasal kan? kononnya dulu gambar tu dah cantik sgt lah dulu. hehe

    ReplyDelete
  8. anak memang terapi terbaik untuk kite nurul...mun friendster dah lm tak buka tau...sebab tue mun tak join fesbuk....huhuhu....malas dah nak join pape laman sosial nie

    ReplyDelete
  9. atiqah : wow qah dah delete ke? nurul syg pulak nak delete


    mun : alahai mun try lah join fb best juga mun meh lah

    ReplyDelete
  10. bace n3 nie terus gatal tgn nk tgk friendster juga

    ReplyDelete
  11. lylie : mari gatalkan tgn log in friendster hehe

    ReplyDelete
  12. lylie : mari gatalkan tgn log in friendster hehe

    ReplyDelete
  13. ohhh friendster, dah lama tinggalkan..eekekeke

    ReplyDelete
  14. fashya jumpe cik abang pun kat friendster..kihkihkih

    ReplyDelete
  15. huwa..rajinnya gosok baju utk semingguu...hehe. Baju raina pun? sgt rajin lah Nurul niii... Friendster? kadang2 je sebab stress tengok gambar dulu...;( kurusss...

    ReplyDelete
  16. dulu zaman frenster memang best...

    penuh 1 akaun...bleh wat akaun baru...hehhehe

    (^^,)✿

    ReplyDelete
  17. as : aku tiba2 nak buka friendster td


    fahsya : oh kenal cik abg kat friendster? bagusnya


    hinnaz : tu la kan tgk gambar lama kdg2 stress sbb dulu kurus adei


    yanie : of aktif sungguh yanie kat friendster ye

    ReplyDelete
  18. nurul still ada g friendster heheh mai punya entah hidup lagi ke tak hahha

    ReplyDelete
  19. seingat sy dlm akaun frenster sy melambak gambo2 kucen ajer.almaklum ms bujang ada ank kucen je.dh kawen ada anak ni fb penuh dgn gambo anak la pulak

    ReplyDelete
  20. heheh..mmg syok melayan gmbr lama..rase mcm muda slalu jek..hehehe...betul aa tu nurul, fb ni berpenyakit..kekeke.. tapi, skang kite dah lama tak layan fb sbb terlalu ramai, rase mcm tak privacy dah..hehehe

    ReplyDelete
  21. Salam,Nurul cane nk taw baby kte serasi dgn susu o x??sy ank 1st.jd kurang pengalaman.bby sy bf pun smpai 2 bln je...

    ReplyDelete
  22. NURUL FARHANA : TRY DALAM SEHARI DUA BRAND SUSU YANG INGIN DI CUBA TGK BABY PUPU KERAS TAK? MUNTAH2 TAK?

    KALAU TAK ADA SIMPTON YANG MEMUDARATKAN BOLEHLAH DI TERUSKAN

    ReplyDelete