Belanja Raina Raifa ais krim

Monday, July 25, 2011

Tempahan masih di buka

Macarons

Apam polka dot

Cookies

Sesiapa yang mahu mencuba macarons, tempahan masih di buka. InsyaAllah aku akan melayan customer aku dengan sebaik mungkin walaupun kadang-kadang tu aku terlewat sikit balas segala pertanyaan kat email tapi aku akan cuba sedaya-upaya untuk membalasnya.

Biasalah aku bukan buat bisnes ni full time. Aku masih bekerja makan gaji. Jadi agak kelang-kabut sikit dengan kerja-kerja kat office dan kat rumah. Itu yang kadang-kadang tu sampai terlupa nak check email. Tapi korang boleh order melalui FB aku atau FB Rainbow Lala jugak tau. Korang cuma perlu search : Nurul Jamian atau Rainbow Lala.

Selain macarons, aku ada jual apam polka dot dan cookies. Ada juga buat beberapa produk yang lain macam sourvenior untuk birthday party atau cukur jambul. Sesiapa yang berminat tu bolehlah email aku kat ainiee_overmars@yahoo.com atau rainbowlala_lala@yahoo.com

11 comments:

  1. mmg patot bisnes nama rainbowlala,
    sesuai dgn kalerfull macarron & apam tuh, cantekk :)

    ReplyDelete
  2. nak order! i want MAC! heheheehe

    ReplyDelete
  3. cute sungguh nurul macaron tu!

    ReplyDelete
  4. wow makin rancak bisnez..slmat maju jaya ye nurul

    ReplyDelete
  5. na : hehe sesuai ye na? :)

    kiena : meh lah order

    ReplyDelete
  6. wah nurul..da lame tputus hubungan dgn nurul..kini nurul da jd usahawan..tahniah..

    nampak menyelerakan sungguh macarron & apam polkadot tu..leh la order utk kduri cukur jambul nnt..hehhehe

    roy skrg da preg 5 bln.alhamdulillah..doakan roy slmt sampai bsalin ok..

    ReplyDelete
  7. macarons tu camne nak order?berapa harga?..

    ReplyDelete
  8. beb, tahun depan besday sabrina aku nak order tau. jangan tutup order ek please.

    ReplyDelete
  9. dd : boleh email nurul dd


    noe : ok je noe. aku sentiasa jual. skrg ni musim raya slow sikit. tp still amik ordeR

    ReplyDelete