Belanja Raina Raifa ais krim

Wednesday, July 13, 2011

Wordless Wednesday (5) : Mencipta menu baru

16 comments:

  1. menu org diet neh :p
    ke menu raina??

    ReplyDelete
  2. na ; ni menu si raina untuk breakfast na. nak tulis entri ttg menu ni tapi nanti dulu sbb skrg bizi sikit

    ReplyDelete
  3. sedapnya..semua makanan nmpk sedap hr ni sbb pose..;p

    ReplyDelete
  4. fie : org dewasa mcm kita pun suka mkn fie. hehe :)

    ReplyDelete
  5. hajar : oh hajar puasa ke? selamat berpuasa hajar

    ReplyDelete
  6. Cedapnya menu Raina. Dah macam menu orang beso. Hehehehe. Tu apa Nurul? Cornflakes eh?

    ReplyDelete
  7. pics ni tak sesuai utk WW ni tau nurul. kena kasik story jugak yer. recipe bak kata omputehnya

    ReplyDelete
  8. beshnya raina dpt mkn mcm2 kan..=)

    ReplyDelete
  9. mcm sedap jer..ni utk mama ke utk papa ke or utk raina

    ReplyDelete
  10. nyumnyum..bukan setakat raina yang suka ni..mummy pun mesti tumpang makan..hihi

    ReplyDelete
  11. aishah : itu yogurt dgn oat aishah nanti nurul buat entri khas ye


    yun : nanti nurul buat entri khas ye


    ain : time nurul rajin je tu ain hehe

    ReplyDelete
  12. mun : sedap tau :)


    aziyana : ini untuk raina aziyana



    nadd : meh cuba :)

    ReplyDelete