Belanja Raina Raifa ais krim

Thursday, June 12, 2014

Selamat hari lahir Nurul Jamian

Cium adik sampai penyet hidung mama

Ini entri basi.

Berapa banyak entri basi aku ni. Entahlah. Layankan aje. Maklumlah rajin sangat update blog kan? Sampai banyak entri dah basi di peram. Tapi entri ni belum lama mana aku peram. Masih ketegori cerita baru cuma lambat sikit je aku tulis kat sini.

1 June 2014
Selamat hari lahir kepada diri-sendiri.

Tahun ni tarikh lahir aku jatuh hari ahad. Macam biasa aku hantar Raina ke weekend class kat Bangi. Saiful pulak kena kerja hari Ahad tu. Saiful cakap kemudian baru celebrate. Kena tunggu dia betul-betul free lah jawabnya. Busy kemain laki aku sekarang. Aku pasrah je. Biarlah laki aku pergi kerja cari duit. Cuma aku cakap kat dia nak hadiah. Hahaha.

Tapi tahun ni aku terharu dengan kerenah Raina. Raina cakap kat aku "Hepi besday Mama". Terima kasih anakku Raina Evaqairina. Mama hargai ucapan kamu tu. Terharu sangat mama ni Raina. Raifa pulak macam biasa, dia suka sengih-sengih. Hobi adik kot sengih, gelak sampai air liur meleleh ye Raifa. Terhibur aku dengan kerenah anak-anak aku ni.

Raifa mata melilau tengok orang. Raina muka terpaksa bergambar. Angah je tersenyum lebih nak bergambar

Ummie Ngah dan Raifa. Raifa muka monyok nak susu. Masa ni gelabah jugak aku pergi cari tempat yang agak tersorok sebab nak menyusukan Raifa

Balik ambil Raina dari weekend class kat Bangi tu, aku plan dengan adik aku Dhila pergi outing. Duduk rumah pun bosan. Laki masing-masing kerja hari ahad tu. Lokasi yang di pilih adalah lokasi kesukaan anak sulung aku Raina. Mana lagi kalau tak pergi Ikea dan The Curve. Terima kasih angah belanja makan kat Tappers, The Curve. Tempat makan memang best. Bestlah bagi aku sebab tak serabut. Deco simple dan menarik. Makanan pun boleh tahan sedap. Kira kenalah dengan citarasa dan selera aku ni.

Semoga dengan peningkatan usia aku ini, banyak perkara dan benda yang aku impikan akan tercapai. Tak kisah cepat atau lambat harap impian aku itu menjadi nyata. Yang penting usaha lebih. Sebenarnya aku ada impian yang agak besar sedang aku usahakan ni. Memang berharap aku dapat capai impian tu. Semoga dipermudahkan. InsyaAllah

7 comments:

  1. Selamat hari kelahiran Nurul..sorry lambat wish. Hehe..

    ReplyDelete
  2. Happy 1st Jun geng! Sama2 lah kita mengharungi era 30 series T___T

    ReplyDelete
  3. happy sebeday nurul..... apa ada pd usia? hahaha

    ReplyDelete
  4. salam kak. akk saya ade emel akk sometg nanti akk tgk ye.. btw selamat hari lahir :)

    ReplyDelete
  5. Happy belated besday Nurul. Bestkan da ade 2 princess ni. Nanti boleh main masak same2. hehe

    ReplyDelete